Dzień 5 - (...) Lecz blisko w sercu

Data: 19.07.2014, godzina: 21:33, muzyka

Mów szeptem, jeśli mówisz o miłości. 
William Szekspir

Oni
1
Tak − ona płacze
Ona jest zmęczona
Ona nie potrafi
Tak − ona płacze

Chce uciec
Chce być szczęśliwa
Lecz płacze
Tak − ona płacze

2
Tak − on jest silny
On nie widzi
On jest ślepy
Tak − on jest silny

Chce, by była tutaj
Chce jej teraz
Lecz jest silny
Tak − on jest silny

3
Tak − ona tęskni
Ona mówi to otwarcie
Ona nie ma żalu
Ona tęskni

Tak − on ją kocha
On jest daleko
On pragnie szczęścia
On ją kocha

4
Oni są daleko
Lecz blisko w sercu
Bo ona płacze
A on jest silny
Bo ona tęskni
A on ją kocha.

Oni są razem
Lecz daleko od siebie
Bo on płacz
A ona jest silna
Bo on tęskni
A ona go kocha
(23 czerwca 2013 roku)

      Cześć! Znów nie pisałam przez cały miesiąc, ale myślałam, że uda mi się dokończyć napisać wiersz, który zamierzałam tutaj opublikować. Nie mam jakość czasu ani ochoty pisać, a kiedy mi się zachce, nic mi nie wychodzi. Mam nadzieję, że niedługo mi to minie. 
       Wybrałam ten, ponieważ wydaje mi się, że jest on jednym z moich lepszych. Napisałam go z myślą o moim chłopaku, z którym obecnie jestem pokłócona.
          Czekam na wasze szczere opinie, których troszkę mi brakuje. Zdaję sobie sprawę, że mniejszość czyta teraz poezje, większość woli prozę, ale każde zdanie się dla mnie liczy. Tak na marginesie, jak jesteśmy już przy prozie, postanowiłam napisać opowiadanie i zacząć je publikować. Jednak najpierw chcę napisać kilka rozdziałów, aby mieć zapas, także może już niedługo uda się wam poczytać coś mojego napisanego prozą. Do zobaczenia.

~*~

Komentarze

  1. Hm.. naprawdę wolę prozę niż poezję, dlatego też czekam na Twoje opowiadanie. Uwielbiam je czytać.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty